tirsdag 6. oktober 2020

Hengende håndkle


Her kommer endelig et nytt innlegg!
I juni flyttet mannen min og jeg til Hanestad, hvor vi trives veldig godt. Dette er en liten grend i Rendalen med ca 40 innbyggere. 

Jeg holder på å lage en ny blogg.

Kari H. ønsket seg to håndklær etter å ha sett mitt hengende håndkle. Jeg kjøpte et mellomstort tykt frottèhåndkle som jeg delte i to. Kari ønsket noe med rødt i, da kjøkkenet hennes er grått. Fant ikke noe med rødt i, så det ble helrødt. Stoffene med høner/haner og elg hadde jeg liggende 💓


Utenfor tomta så jeg en rød fluesopp, og denne passet jo perfekt 😊


Elgen passer best i skogen .. 😊 
Mitt hengende håndkle kan du se her. Disse er fine å ha på kjøkkenet for eksempel, da sparer du kanskje på tørkerullen😉


Fint med stor knapp.  På den øverste delen sydde jeg sikksakk nederst, brettet inn 1 cm rundt og sydde en søm, selve håndkleet ble for tykt for symaskinen. Det "dyttet" jeg godt opp i hjørnene på holderen, og sydde med små sting på begge sider.

God høst! :) 

post signature

1 kommentar: