torsdag 5. desember 2013

Pute med trær


Trær er så fine! Jeg så en avlang pute på nettet, med flere trær, men jeg hadde bare innerpute på 40 x 40 cm. Ble veldig fornøyd med dette resultatet. Jeg pleier å unngå 4 ting, men synes det ble en fin balanse her.  Har sydd puta av et kraftig hvitt laken. Brukte litt tid på å plukke ut stoffene til trærne. I og med at jeg brukte de mørkeste trærne bakerst ble det litt dybdevirkning også. :)


Puta har fått glidelås i bunnen, så den lett kan vaskes. Har lagt ut veiledning på hvordan du syr pute med glidelås i bunnen her.


Cathrin liker godt å lage collage med bilder av det jeg syr. 
Det er jeg veldig glad for, synes hun er så flink!! :D

Ha en god kveld! :)
post signature

13 kommentarer:

  1. Den puta ble kjempelekker, friske fine farger! Det er jo så koselig å lage noe nytt til jul. Ha en fin adventstid:)

    SvarSlett
  2. Flott pute du har laget. Og flink er hun som har laget collage av bildene, det kunne eg tenkt meg også.:-)

    SvarSlett
  3. wow lisa i love this those trees look fantastic,well done.xx

    SvarSlett
  4. Så fin pute! Denne kan du jo ha fremme hele vinteren, ikke bare til jul :) Så flink datteren din er til å lage collager!

    SvarSlett
  5. Puta du har sydd ble fin ,- enig i at det ga en fin dybdevirkning med det mørke stoffet bakerst , koselig pute :)

    SvarSlett
  6. Det var en kul ide´, att sy en kudde med granar på, tycker jag.

    Dollandesign

    SvarSlett
  7. Tøff pute! Så fint collage. Gøy å leke med bildene, og med en mamma som lager så mye fint er det ikke rart hun vil bruke bilder av det. :-)

    SvarSlett
  8. Så flott å samle produksjonen slik! Flink datter og flink mor - kan det bli bedre;) Likte de stiliserte trærne:) Klem

    SvarSlett
  9. I think that trees are the best, too! I never get tired of making or drawing or looking at cute little trees like yours! Very cute assortment of fabrics, as always, Lisa - and putting the darkest tree in the background is very clever indeed!
    PS: How I love your adorable vintage little stool! Red and green, favorite colors, yes?

    SvarSlett
  10. Så flott puta ble. Det er helt klart at det enkle ofte kan være det fineste :)
    Du er jammen heldig som har ei som lager collage av bildene dine. Jeg skulle gjerne gjort det oftere men jeg syns det tar sånn tid - så da blir det ofte til at jeg ikke gidder.

    SvarSlett