fredag 14. november 2014

Lilla kleenex etuier


Jeg fikk en bestilling av Tina,  på et lilla kleenex etui. For å ha noen å velge mellom, sydde jeg tre. Sølv er jo så pent til lilla, så jeg måtte finne frem adventsstaken. Jeg var først på loftet og rota rundt, men fant den til slutt i en bod. Ja  ja .. da slipper jeg i hvert fall å lete etter den, til 1. advent .. ;)


Små praktiske ting, som er gode å ha i vesken. Har du lyst til å sy et etui, eller flere, finner du den fine fremgangsmåten her! Enkle smågaver. :)

Ha en god helg! :)
post signature

7 kommentarer:

  1. Wow Lisa I love these,well done my friend.xx

    SvarSlett
  2. Dem er så pene at en kan bruke de som pynt i adventstida ;)

    SvarSlett
  3. Såå fine farger du har sydd de i :)

    SvarSlett
  4. Disse var skikkelig søte. Jeg har for lenge siden sydd slike. Dette minnet meg på at det kanskje er på tide å ta opp dette mønsteret igjen til smågaver i førjulstiden. Tusen takk :)

    SvarSlett