søndag 3. februar 2019

Barnekjole med ruter


Rakel var på besøk i ettermiddag. Jeg klippet ferdig mønsteret i går kveld og sydde denne før hun kom. Hun blir 10 måneder om noen dager, så størrelsen er her 1 - 2 år. Det er et veldig enkelt og fint mønster.  Kjolen er sydd av et rutete flannelstoff jeg hadde liggende. Det blomstrete stoffet jeg har brukt inni, tror jeg har vært en gardin. av en tynn kvalitet, men det passet jo veldig godt her. Fint å blande et litt tøft stoff med et småblomstret og søtt stoff. Synes bokstaven ble en fin detalj.

Mønsteret har jeg kjøpt av Ida Victoria.
Se flere kjoler sydd av samme mønster, under Etiketten barneklær.


Synes det bli fint med treknapper.


Lag deg en god dag! :)
post signature

1 kommentar:

  1. 😍Så fin!! Det er ekstra fint med foret og bokstaven på. Og gode knapper er et must på barnetøy.

    SvarSlett