søndag 19. november 2023

Prosjektveske


Har sydd en prosjektveske til min gode kollega, Bente.
 Planen var å bli ferdig i høst. Det hadde jo vært fint med høstfarger som bakgrunn, men det ble ikke så dumt med snøen heller. 

Fotograferte på vei til kveldsvakt. Det er på toppen av Hanestadkjølen.
Jeg la meg ned på veien for å få med noen av tretoppene .. 😂
Godt det ikke kom noen biler.


Stoffet med kastanjer har vært en gardin.


Bomullslerret er brukt til lommer, hanker og løpeganger. 




Et Tildastoff er brukt som fòr.


Lag deg en god dag! :)

post signature

2 kommentarer:

  1. Terningkast 6 på denne. Elisabeth 🎲. Akkurat som bestilt m farger som jeg beskrev jeg ville ha🤩. Utrolig praktisk med flere små lommer i tillegg til det store, med plass for duppedingser🧵🪡✂️man trenger for å ta m strikketøyet dit du ønsker🧶👌👍😊. Tusen takk, Elisabeth🥰. Du er dyktig❤️.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hjertelig takk for så fin kommentar, Bente! ❤🥰 Glad du ble så fornøyd!😊

      Slett