torsdag 30. juni 2011

Rundpinneetui med duse blomster ..


Har sydd et etui til, denne gangen etter den flotte veiledningen til Vanella. Jeg fant en stoffrest (fargen er mer beige enn grå) på Stoff og Stil, har brukt beige smårutete stoff som fòr.
Mål: diameter: 22 cm, høyde: 6 cm


Navnelappen har jeg kjøpt  her.



Her vises etuiet mellom to trær ..


Det regner igjen, da er det koselig med noen lyspunkter .. her i form av noen tagetes med søte miniblomster.
Måtte stå under et tre og fotografere. :)

9 kommentarer:

  1. Kjempe fin! Og tagetesen er vakker! Mange som ikke liker den blomsten. Jeg synes den er nydelig, og den dufter så godt. Jeg høster frø og sår selv :)

    Ha en flott kveld!

    SvarSlett
  2. Hei Lisa
    Nå vet jeg at denne vesken er sydd til sirkulær strikkepinner, passer mønsteret veldig godt!
    Blomstene er veldig søte!
    Hilsen fra Wilma

    SvarSlett
  3. Kjempe søt!
    Klem fra Cathrin

    SvarSlett
  4. Pent og praktisk pinneetui!
    Tagetesen er nydelig synes jeg :-)

    SvarSlett
  5. Ja, jeg det er vel best å le ;) Så fint rundpinne-etui du har laget! Jeg så om du hadde tilsalgs i bloggbutikken din. Kommer du til å legge ut noen der? ( viss du syr flere?)

    God helg

    klem fra umulie

    SvarSlett
  6. Et flott rundpinne etui :-)
    Lekker i stoffet og her har du god plass til mange strikkepinner.
    Ønsker deg en riktig strålende helg.

    SvarSlett
  7. jeg har jo sett at du har sydd lignende før også, men har liksom ikke bitt meg merke i dem før nå. Spørs om jeg ikke skal smiske meg til et mønster... God helg til deg og dine. Klem fra Siri:-)

    SvarSlett
  8. Så utrolig kult etui! :) Kjempefint mønster og farger :)
    Et slikt må jeg vurdere å lage meg, for her i huset flyter strikkepinner overalt x)
    Har du designet navnelappen din selv? Jeg har så lyst til å lage meg en slik lapp men skjønner ikke helt hvordan man gjør det... B-)

    Håper du har en rolig og fin romjulstid! :)

    Klem Pernille

    SvarSlett