fredag 25. mai 2018

Nett i rosa pasteller


Jeg sydde dette nettet i går, i syklubben KOMSI KOMSY. Jeg nettopp blitt medlem i denne nystartede klubben. Det var veldig koselig og inspirerende, og gleder meg til neste møte! 😊 Nettet er sydd av et dynetrekk. Jeg ble også nesten ferdig med en diger handlebag. Bilder kommer i neste innlegg. Har tidligere sydd en veldig behagelig shorts i samme stoff, se her.

Småhjerte passet godt her :)

Navnelapper, som gir et fint og personlig preg, kan for eksempel bestilles her.  
Firmaet jeg bestilte av har lagt ned.  
   

Dotten er som vanlig veldig selskapssyk og nysgjerrig ..


... her spiser hun visne bregner ..


... og ruller seg rundt.

Har du lyst til å sy et slikt nett, se veiledning her.

Lag deg en god dag! :)
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar