lørdag 17. februar 2024

Redesign og småplanter



Herlig vær i dag! 😍 15 grader i solveggen.
Jeg fikk et slitt og noe nuppete sengesett i flannel, med fine stjerner. Det var gøy å se hva jeg fikk ut av det. Her henger 5 truseinnlegg (4 lag stoff på midten).
Søtt med rosa trykknapper.



Og hva er det i kurven ..



.. jo, 27 altmulig kluter. God og myke



Får stjerner i blikket når jeg ser på dem 😂
Rev opp remser på 40 cm, som jeg igjen rev opp i biter på 40 cm, 
brettet inn 2 ganger og sydde rundt. Den første sømmen på alle klutene er det lurt å seriesy, så spares tråd og tid. 



Fikk også sydd noen sminkepads, pusseklut til brillene mine 
og klargjort 12 'såler'  (2 lag) til flere truseinnlegg.
Det ble også en del smale remser, fine til å knyte igjen poser med. 


Snøkaken vokser og vokser .. tror høyden er ca 70 - 80 cm.
Tenkte jeg skulle måle, men det er litt for mye snø å vasse i. 
Det fikk holde at støvlene ble fulle av snø under fotograferingen av 
truseinnleggene



Stemorsplantene er klare for prikling



Petuna sådd 28. januar.



Fin gjenbruk. Her har jeg sådd petunia og revebjelle 12. februar.
Venter spent på spiring.


Nå går det mot vår! 

Ha en god dag! :) 

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar