torsdag 19. april 2018

Liten kjole med valmuer


Ble kjempefornøyd med denne kjolen. 💓 Den er sydd av en duk, innsiden er fòret med et dynetrekk. Kanskje litt store blomster på en str 6-12 mnd? Men, bare fint å skille seg ut litt. :) Se den første Majakjolen jeg sydde her. Jeg sydde også en kjole til meg selv av denne duken for en stund siden, se her. Så nå er det ikke så mye igjen av den. 


Valgte litt skinnende knapper.


Akkurat plass til tre valmuer på ryggen. :)

Lag deg en fin dag! :)
post signature

6 kommentarer:

  1. Så mange flotte, søte barnekjoler du har sydd!

    SvarSlett
  2. Den var helt nydelig! En flott sommerkjole! :-)

    SvarSlett
  3. Så mange fine kjoler du har sydd. Denne er min favoritt. Jeg kjøpte en slik kjole til datteren min da hun var liten - av Ida Viktoria, hun som har laget mønsteret. Veldig fornøyd med den :-)

    SvarSlett
  4. Hi Lisa i am loving these cute pinafores that you are making,well done my friend xx

    SvarSlett