onsdag 13. juni 2018

2 nye shortser

Petuniaen  vokser fint i den digre krukken

Jeg sydde denne shortsen i syklubben Komsi Komsy, i går. Kjempekoselig å treffe likesinnede og sy sammen! 😊De første shortsene jeg sydde, ser du her. Jeg bruker de hver dag i hagen. Det er strikk i livet, og de er superbehagelige å ha på.


Shortsen har vært en gardin, som har ligget på loftet i noen år.



Fikk også begynt å klippe ut mønsteret til denne shortsen, som jeg sydde ferdig i morges. Den er sydd av et supermykt dynetrekk. Tusen takk, Siri! 😊Prøvde å følge mønsteret så godt jeg kunne, og ble veldig fornøyd med resultatet.


Det blir nok flere shortser!


Lag deg en god dag! :)
post signature

4 kommentarer:

  1. Fantastisk å se gjenbruken din! Kjempefine shortser. Nå får vi håpe på mange fine varme sommerdager. På vestlandet har temperaturen blitt normal (10-15 grader), og i morgen venter vi full storm i kastene. :-)

    SvarSlett
  2. Knallfine shorts og fint med gjenbruk. Vi har hatt det ekstremt varmt i nesten en hel måned , vi gikk fra vinter til sommer på bare noen dager så håper andre også får så fint vær i sommer :)

    SvarSlett
  3. Fine shorts! Jeg bliver helt inspireret. Måske skulle jeg også snart sy nogle shorts? :-)

    SvarSlett