fredag 18. mai 2018

Sy deg en shorts

 

Jeg fant et fint gratis mønster på nettet. Shortsen er veldig lett og rask å sy. Disse er sydd av to dynetrekk. Mønsteret fant jeg her. Det er kun en størrelse, og det liten dame størrelse. Men, den er veldig romslig.


Den første shortsen jeg sydde ser du her. La til 3 cm rundt hele mønsteret fordi jeg trodde den ble for liten, den ble veldig stor. Der kanskje ikke sånn ut på bildet, men den ble diger. Kjempefin hageshorts! :)

Ha en god dag!
post signature

5 kommentarer:

  1. Hi Lisa i love both your shorts they look cute,love your flower fabric,well done my friend xx

    SvarSlett
  2. Så kult å sy sin egen shorts da! Knallfint stoff også.. Det burde jeg gjøre også for har en gammal adidasshorts etter gubben som jeg bruker i hagen og den passer jo egentlig ikke i det hele tatt :D

    SvarSlett
  3. Tusen takk, Randi! :) Ja, det kan anbefales! Den rosa gav jeg bort til kjæresten til sønnen min, og den andre bruker jeg hver dag i hagen. Kjempegod å ha på. Du får legge ut bilde da ;)

    SvarSlett
  4. Fantastiske du! Kjempeflotte shortser begge to! :-D

    SvarSlett