fredag 6. september 2019

Grønn kjolecardigan


Måtte jo sy meg en cardigan til denne kjolen også. Kjempefornøyd! 💓
Mønsteret er laget for å passe kjolen, de er laget av Ida Victoria. Er glad jeg endelig har kommet i gang med å sy klær til meg selv også.


Det er litt grønt i kjolen som passer til den mosegrønne cardinganen.


Synes trykknappene passer godt til kjolen. 


Denne gangen tok jeg bilde av alle delene til trykknappene, 
fordi jeg plundret like mye denne gangen som sist. :) Knappen foran til venstre er en hannknapp og den foran til høyre er en hunnknapp. Begge deler skal festes slik de ligger, inn mot stoffet.


Lag deg en god dag! :)
post signature

1 kommentar:

  1. Så lekkert og fint snitt på kjolen. Har nyss begynt å bruke slike trykknapper jeg også. Det ble straks litt morsommere med punger uten glidelås😉

    SvarSlett