mandag 4. mai 2020

Jerseykjole med enhjørning og stor sløyfe


Datteren min, Cathrin, har fått en ny favorittkjole! 💓
Enhjørninger er favorittdyret hennes, hun har også en som kosedyr.
Tik Tok stjerna stråler ekstra i denne kjolen. Her har hun nettopp pakket opp overraskelsen. Sløyfa er ment å ha i håret 😊


Så gøy å gi bort noe, når gleden er så stor! 💓


Dette er også en Jerseykjole med sving. Mønsteret er laget av Ida Victoria. Se flere kjoler under Etiketten: Kjoler.


Stoffet har jeg kjøpt hos Stofflykke.

 

Jeg fant fremgangsmåten til den matchende sløyfen på Youtube, se her.



Ha en god dag! :) 
post signature

1 kommentar:

  1. <3 Så utrolig koselig innlegg :D <3 Det var verdens søteste kjole og jeg forelsket meg helt i denne vakre kjolen :D <3 Verdens beste gave :D <3 Den kommer til å være min nye favorittkjole i skapet og gleder meg til å bruke den hele sommeren :D <3
    Vårklemmer fra Cathrin :D <3

    SvarSlett