tirsdag 26. september 2017

Mug rug


Har hatt koselig besøk av Anita S.E. i dag. Jeg viste henne hvordan hun kunne sy en krus matte.
Her er hun i sving. Veldig fin fargesammensetning.


Resultatet ble lekkert! :) Det rutete stoffet innenfor lukkekanten har vært en gardin. 
Samme stoffet er også brukt på baksiden.
Inni er det brukt et flannellaken. Koppen som står oppå er diger.


Anita plukket noen passende blomster fra hagen.
Brikken måler: 23,5 x 15,5 cm


Her holder Anita stolt opp kunstverket sitt. Nydelig med prydtobakken til. :)
Om du vil se noen mug rugs jeg har sydd, se under Etiketter, på høyre side. Under den første jeg sydde, finner du også lenken til fremgangsmåten.


Ha en fin dag! :)
post signature

4 kommentarer:

  1. Så fin! Koselig å sy sammen med noen :)

    SvarSlett
  2. Så fin mugrug! Det er koselig å sy sammen, og du er så flink til redesign. Flotte bilder! :-)

    SvarSlett
  3. Det var gøy å se at du har laget en slik en, for jeg har gått med nesten samme plan selv. Jeg skal sy noen små runde duker til tekoppene mine, for jeg er teoman og drikker te hele tiden og nå lager de merker på det gamle bordet mitt :)

    SvarSlett
  4. Så koselig :D <3 Fine bilder <3
    Cathrin

    SvarSlett