søndag 29. oktober 2017

Etui til mobil


Malin, min niese, ønsket seg et etui til mobilen sin. Hun valgte olastoff, fòrstoff og ville ha en rød sommerfugl på. Måtte forstørre mønsteret jeg hadde, fordi hun skulle ha plass til dekselet også. Mobilen med dekselet målte ca 15 cm i høyden og omkretsen ca 18,5 cm. Det nye mønsteret måler 14,3  x 17,5 cm + klaffen 5 x 8 cm. Har som vanlig brukt den fine veiledningen til UnePune.

Oljeplanten holder seg like fin selv om det snart er november.


Klaffen bak har borrelås og pynteknapp. Har brukt platevatt inni, ikke i klaffen.
Snora har jeg laget av en remse olastoff på ca 2,5 x 92 cm. 
Se hvordan jeg lager snor her. Snora har jeg sydd til for hånd til slutt.


Sydde et lite kleenex etui også. Det blomstrete stoffet er også brukt som fòr i etuiet. 

Ha en god dag! :) 
post signature

4 kommentarer:

  1. så fin mobilveske og kleenex-etui. Ja tenk snart november og så grønt og frodig hos deg enda, vi har bare så vidt kuldegrader og nesten ikke snø heller så er veldig høst enda her .. .

    SvarSlett
  2. Kjempe søt!!! :D <3 Nydelig den med sommerfuglen :D <3
    Cathrin <3 <3

    SvarSlett
  3. Så fine småting du har sydd. Koselig med applikert sommerfugl. :-)

    SvarSlett