onsdag 31. august 2011

Lin med blomster


Jeg synes dette linstoffet er så fint! Kjøpte det på Stoff og Stil i fjor. Hva synes du om plasseringen av navnelappene?
Blir kanskje penere å ha de nederst eller på midten på samme siden? Jeg synes den hvite navnelappen passer best her, men hun som skal få det nederste kleenex-etuiet vant denne snøreposen i samme stoffet, med en brun navnelapp på, og de må jo stå i stil til hverandre .. :)
Nå skal jeg sy flere snøreposer i samme stoffet. Har sydd samme snørepose til Jorunn, som har den flotte bloggen "Litt av mitt", synes det ble fint med en knapp på hjertet.

Ha en god dag! :)

7 kommentarer:

  1. Så søte de er:) Synes lappene er plassert fint jeg!

    SvarSlett
  2. Hei.
    Kjempefin var de:) Så delikat i det flotte stoffet. Og lappene var plassert perfekt etter min smak. Så heldige de er som får de;)
    Nydelige hagebilder du har i innleggene under.

    Ønsker deg en flott høstdag;)

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  3. Lekre etui - og enig med deg at den lyse lappen passer best her :-)
    Ha en fin dag.
    Klem

    SvarSlett
  4. De ble jo søte med blonder på :o)

    Ut i fra bilde, ser det ut for at den lyse navnelappen passer best. Jeg ville nok brukt den mørke som deg, om det var ett sett :o)

    Bra jobbet !

    SvarSlett
  5. Nydelig linstoff du har!! Flott med blonde. Jeg ville nok satt navnelappen på midten - ja siden du spør altså. Hehe Ha en fin helg hilsen Heidi

    SvarSlett
  6. Kjempe søte :)

    Håper du får en fin helg!

    ps
    Det ligger et svar til deg i bloggen min ;)

    SvarSlett
  7. Kjempe delikate! Du starter og få et praktfult sett nå som passer til salongen din oppe! :)
    Kosemose fra Cathrin

    SvarSlett