tirsdag 1. mars 2016

Veggteppe med Noas ark

 

La teppet oppå snøen i en liten bakke, derfor ser det litt skjevt ut.
Tror jeg sydde teppet i 2003, det har aldri kommet opp på veggen, men det har ligget i et skap og nå på loftet i noen år. Jeg synes det er veldig fint, men vet ikke hvor det skal henge. Og nå har alle barna blitt for store til å ville ha det på veggen. Mål: 50.5 x 74 cm.






Mange fine detaljer her. Husker ikke hvilken bok jeg fant oppskriften i. 

Ha en fin dag! :)

post signature

19 kommentarer:

  1. Koselig teppe som fortjener en plass på veggen!

    SvarSlett
  2. Ditt täcke är lika fint nu som 2003, tycker jag.
    Dessutom är det ju ett "tidlöst" motiv, så den platsar ju på väggen "även i dag".

    Dollandesign

    SvarSlett
  3. Slikt teppe sydde jeg også, i pastellfarger.. Hang på rommet til Ingrid noen år, men nå er det nok ikke mer (fargene falmet så det kan forsvares..) Jeg har boka med dette motivet enda. Mange fine applikasjoner der.

    SvarSlett
  4. Dette er sååå søtt laget!! <3 åhhh <3!! Ja husker dette teppet <3 !! Forresten, jeg er aldri for stor til å ha slikt på veggen da haha :D Dyrene her er såååå søte! <3 Hvordan har du egentlig fått til å lage dyrene såå fine!?!! <3 :O <3 stooooor klem fra Cathrin :D

    SvarSlett