mandag 9. januar 2012

Syetuier av olabukser



Siden Heidi bestilte et syetui i rufseteknikk til tanta si, 
synes jeg det var like greit og sy et par ekstra.
Praktisk å ha hjemme og borte. På bildene vises en hvit og rød sprettekniv, 
den er uunnværlig når søm skal tas opp. Det er plass til noen trådsneller også. 
Har brukt platevatt. En bit tynn vatt er lagt under "nåleputa".
Har brukt både biter av bukselinningen, hemper og myntlommene. Myntlommen er sydd fast nede i etuiet. Mønsteret har jeg funnet i boka "Lappegaver" av Lise Bergene.
Se også syetuiet i skinn, uten rufser! 

Ha en god mandag! :)

post signature

7 kommentarer:

  1. Flink du er Elisabeth:-))

    Ha en riktig god dag.

    Hilsen Marit

    SvarSlett
  2. Lisa die sind toll deine Nadeltäschchen.
    Du bist sehr fleißig, und hast immer so schöne Ideen.
    LG Karola

    SvarSlett
  3. Næ, så stilige! De digget jeg veldig :) Flinka!

    Nyt kvelden! Klem

    SvarSlett
  4. De ble kjempe tøfe.

    Klem Heidi

    SvarSlett
  5. Som du sikkert skjønner - siden du kjenner stilen min - så synes jeg disse ble helt toppers! Klem Siri

    SvarSlett
  6. Kjempe fine!!!!

    Klemmer fra Cathrin

    SvarSlett