mandag 9. april 2012

Blogg Award!

Jeg fikk Blogg Award av Therese som har bloggen "bevaremegvel".
Hjertelig takk! Det satt jeg stor pris på! :)


Se dette nydelige nettet som Therese har sydd!


Awarden fungerer slik:
1. Man skal linke til den man mottok awarden fra.
2. Man skal sende awarden videre til 5 andre blogger som har mindre enn 100 lesere.
3. Man skal besvare 5 spørsmål.
Rewarden er selvfølgelig frivillig til den som mottar den!!!


5 Spørsmål som følger awarden ...
1. Hvorfor begynte du å blogge?
Jeg ble veldig inspirert av flere blogger, først og fremst «Timotei» og «Vanella».
Var stadig inne og kikket på alt det fine de lagde. Jeg ville vise frem det jeg lagde,  og kanskje også selge noe etter hvert.  Fint å kunne være til glede og inspirasjon for andre. En annen ting som er morsomt, er å ta bilder. Har lært mye når det gjelder fotografering siden jeg begynte med bloggen, og det er inspirende å se at det er mange besøkende hver dag. Er nok litt hekta på bloggen ..

2. Hvilke blogger følger du?
Hobby-, hage- og interiørblogger. Skulle gjerne ha fulgt alle, men så er det det med tiden.

3. Favoritt farge?
Ingen spesiell. Liker godt jordfarger, men også andre farger, sterke og duse. Ja, jeg liker vel de fleste farger. 

4. Favoritt film?
Jeg ser omtrent aldri på TV og er sjelden på kino. Likte forresten Ringenes herre og Harry Potter. :)

5.Hvilket land ønsker du å besøke
Kanskje Madeira på grunn av blomsterprakten. Jeg er ikke glad i å fly, liker meg godt hjemme .. så det spørs vel om det blir noen utenlandstur til sydlige breddegrader med det første ..


Awarden gis videre til disse flotte bloggene!
     1. Månestråle
        2. Heimlaga ting
       3. Hjertemynthe
     4. Rosehagen
5. elin-e

Ta en titt på alt det flotte disse kreative damene lager! :)

Ha en god 2. påskedag! :)
post signature

8 kommentarer:

  1. Du burde ta mot til deg og ta en flytur til Madeira! Det er ei fantastisk øy, med levadaer hvor du kan vandre og se blomsterprakten, koselige små byer, og selvsagt hovedstaden med sine severdigheter. Jeg var der i november for flere år siden, og det var flott da, skulle gjerne vært der på våren også en gang!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for awarden ! Det satte jeg veldig stor pris på :) Ha en finfin dag !

    SvarSlett
  3. Hei Lisa!
    Så koselig for at du tenkte på meg! Det var utrolig trivelig, ble såååå glad i hjertet mitt<3
    Håper du har kost deg i påska!
    Klem Nina

    SvarSlett
  4. tuuusen takk for den hyggelige overraskelsen med awarden :)
    Det satte jeg stor pris på !!!
    Men jeg er nok ikke så god at jeg klarer å legge ut denne og besvare den...skal se hva jeg får til etterhvert :))) hihi :)
    Det viktigste er vel at jeg vet at det er noen som syns det jeg lager er fint og setter pris på bloggen min :)

    Go klem fra Anita

    SvarSlett
  5. Hei igjen!
    La link til deg på Award lisen min også :-)
    Klem

    SvarSlett
  6. Hei du - ny følger her:) - fant deg gjennom awarden til Heimlaga:) gleder meg til å henge med på bloggen din - her var det mye spennende:) Klem

    SvarSlett
  7. Koselig å lese om deg =) Jeg er heller ikke så glad i å fly...men må jo det av og til hvis man vil oppleve noe annet enn Norge. Jeg er også fasinert av alt Hjertemynthe lager, synes hun er fantastisk dyktig og lager sin egen stil på ting som jeg har stor sans for! Ha en kos kveld videre og takk for koselig hilsen hos meg også!

    SvarSlett
  8. Gratulerer med Awarden flinka! :)

    Klem fra Cathrin :)

    SvarSlett