fredag 18. januar 2013

Mug rug i svart og lilla



Litt snø ingen hindring .. :)

Tid for kos .. En liten bursdagsgave til en dame som er glad i en kopp te. Hun liker også fargene lilla og svart veldig godt. Det ene lilla stoffet ... har jeg fått av henne en gang, som gardin. Stoffet har blitt til litt av hvert, blant annet små poser. Jeg synes det er veldig koselig å lage personlige gaver. :)

 Mug rugs er små krusmatter med plass til  tørr kjeks/kake. Vil du sy en, finner du en fin veiledning her. Den svarte kanten er 4 cm før søm (0,6 cm sømrom, på de små har jeg brukt ca 0,4 cm). Se flere mug rugs her.

Mål: 14,5 x 23,5 cm

Et lite kunstverk .. :D

Ha en god helg! :)
post signature

16 kommentarer:

  1. Så fin den var! Og så koselig med personlige gaver, det er de beste gavene :) Herlig også når stoffet kommer fra henne :)
    Du er så flink til å sy, og takk for at du deler med deg av veiledninger :)
    Ha en fin fredag og helg.
    klem

    SvarSlett
  2. love these colours together Lisa,well done.xx

    SvarSlett
  3. Svart och lila är stiligt tillsammans, tycker jag. Så denna mugrug som Du har sytt tilltalar mig.

    Dollandesign

    SvarSlett
  4. Sort og lilla er farger jeg synes veldig godt om , det var en herlig fargesammensetning :)

    SvarSlett
  5. Sort og lilla er lekkert sammen, ja! Ingenting er så hyggelig som små personlige hjemmelagde gaver....det er dem man setter størst pris på :o)

    SvarSlett
  6. Så fin! Lilla og svart er så fint sammen, flott gave:)

    SvarSlett
  7. Hei Lisa
    Virkelig et kunstverk, vendt Krus Rug i vakre farger, og bildene ut veldig bra!

    wilma ønsker deg en fin helg

    SvarSlett
  8. Hei;)
    Lilla og svart er nydelig;) Jeg har to stk Mug rug. En jeg har vunnet inne hos LekaQuilt og en jeg har sydd selv. Kanskje noe jeg egentlig burde ha sydd noen av!!

    Denne var fin;))

    Fredagsklem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  9. Nydelige farger! Ekstra koselig å drikke en kopp te hvis man et slikt kunstverk under koppen! :)Kreative og flinke deg, dukker opp med noe nytt og fint hele tiden! :)

    Klemmer fra Cathrin :)

    SvarSlett
  10. Så flott gave!! Fargene er nydelige, og stoffene også.. :)
    En riktig god helg til deg..
    Klem, Kristin

    SvarSlett
  11. Lekker mug rug med matchende krus :-)

    SvarSlett
  12. Å matche krus og mug rug er jo kjempeflotte gaver. Denne var jo kjempefin .

    SvarSlett
  13. Tusen takk for den flotte gaven.
    Kjempe flotte farger .
    Heidi

    SvarSlett
  14. Lekker den var og lilla er jo årets farge 2013;)
    Klem Janne

    SvarSlett