onsdag 1. april 2015

Knallgult putetrekk til påske

 

 I dag sydde jeg et putetrekk til benken på badet. Hadde litt for lite stoff, så det måtte skjøtes med noe passende, både i lengden og på bredden. Koselig å pynte opp til påske med mange gule detaljer, som påskeliljer, stemorsblomster, ranunkler mv. Tusen takk for den flotte lykten, Rochelle! :) Tok dette bildet i morges. Dessverre ble det litt for mye motlys. Se et annet trekk jeg sydde til denne puta, her.


Dette bildet er tatt i kveld. Fint med kvistene som skinner gjennom vinduet.


Et gult håndkle i retrostil ble også hengt opp.

Ønsker alle mine besøkende en god påske! :)

post signature

6 kommentarer:

  1. Flott putetrekk! Tenk å ha det påskefint og pynta på badet. Kjempefint! God påske til deg! :-)

    SvarSlett
  2. Sååå fint du gjort det i badrummet! Gillar ditt badkar.

    SvarSlett
  3. Det ble fint:) Og det minner meg på at jeg også burde sy nytt trekk til min benk.. Men lat som jeg er, kjøpte jeg et stort grønt håndkle og brettet det over puta.:)

    SvarSlett
  4. Deilig med lyse farger nå på våren, man blir liksom mer glad da :)

    SvarSlett
  5. very informative post for me as I am always looking for new content that can help me and my knowledge grow better.

    SvarSlett