fredag 27. juli 2018

Kjole i jersey


Jeg har sydd min første kjole i jersey! 💗
Med noen sytips fra Lillestrøm sysenter, fikk jeg det til på min Easy Jeans 22 symaskin. Der har jeg også kjøpt stoffet. Mønsteret fant jeg i et italiensk syblad, som jeg fikk av min datter, Cathrin. Kjolen har legg foran, og rynking både oppe og nede på bærestykkene foran og bak, så det er ikke den enkleste kjolen, men det var gøy å få det til. 😊 Prøvde å oversette mønsterforklaringen til norsk, men det gikk ikke bra. Fant ut at det gikk mye bedre uten.


Stoffet passer godt til mine gråblå øyne, og blomster er jeg som kjent veldig glad i.


Litt dårlige farger her ..


Har nettopp kjøpt meg Birkenstock sandaler i korall farge (mørkere i virkeligheten). Måtte jo ha en farge som passet til kjolen. Skoene fikk jeg anbefalt av en fysioterapeut, og de er veldig gode å gå i.


Lag deg en god helg! :)
post signature

1 kommentar: