søndag 19. mai 2019

Kjole gjenbrukt som nett

 

Courteney, kjæresten til Odin, spurte om jeg kunne sy noe av en kjole, som betyr mye for henne, men som hun har vokst fra. Hun brukte den de traff hverandre for første gang, og en del ganger senere. Koselig at hun spurte meg om dette. Jeg synes nettet ble fint 💓
  

Det ble et kleenex etui også. Alltid praktisk å ha med seg. 
Tulipanen blomstrer på siste verset her, men jeg synes den gjorde seg på bildet.


Flott blomstermotiv


Courteney er glad i svart, og gjerne med litt skarpe farger. 
Ønsker du å sy et slikt nett, se her.


Kjolen, før jeg satte saksa i den. Hadde tenkt å sy en liten sminkepung også, 
men deler av stoffet var ganske nuppete. 

Lag deg en fin dag! :)
post signature

4 kommentarer:

  1. Så fint nett det ble! Flott gjenbruk! :-D

    SvarSlett
  2. Perfecta reutilización, además queda muy bonito y si a ella le gustaba mucho el vestido, es una manera de disfrutarlo otra vez. BESICOS.

    SvarSlett