søndag 30. juni 2019

Blå jerseykjole med sving


Var på en koselig tur med Cathrin i dag. Fikk endelig tatt noen bilder av den nyeste kjolen min.
Liker godt det småprikkete stoffet og liljeermene. Dette er den tredje kjolen i dette mønsteret, og det blir ikke den siste. :) Se den første kjolen jeg sydde her.


Det var et par regnskurer tidligere i dag. Flaks at det ble fint vær igjen.


Kjolecardiganen jeg har sydd tidligere, synes jeg passet veldig godt til fargen på kjolen.
Mønsteret er laget for å passe til kjolen. Cardiganen ser du mer av her.


Nydelig sammen! 💓


Det ble en del bilder, vanskelig å velge.

 

Skikkelig sving i denne kjolen. Flott med den blå veronikaen i forgrunnen


Ha en fin dag! :)
post signature

2 kommentarer:

  1. Så fin kjole, og den ser behagelig ut å ha på!

    SvarSlett
  2. Perfekt! Fantastisk kjolen har du sydd. Nydelig fargen. Spennende med ermene. Jeg liker. Hilsen til deg. Viola

    SvarSlett