søndag 9. oktober 2022

60 år og ny kjole


 Ja ja .. så fyller jeg 60 år i dag. Tiden flyr så altfor fort. 
Jeg trives utrolig godt på Hanestad, så stille og fredelig. Her er myye plass til planter og blomster. 20. august var det hagevandring her, for 2. år på rad, veldig hyggelig.
Dagen skal feires på Olavsgaard hotel på Hvam, med den nærmeste familien. Gleder meg! 💓

Kjolen har jeg sydd for anledningen, liker dette mønsteret så godt. Se en tidligere kjole i samme mønsteret her.  Det er mye rynking, fant ut at strikk at veldig fint å bruke når stoff skal rynkes. Synes dette blåbærstoffet er så fint, passer til årstiden også. 



Det ble en trøye til barnebarnet Rakel også. Bare blåbær å sy når en har overlock 😊
Mønsteret er laget av Ida Victoria. Jeg klarte å sy skjøten på halsringningen midt foran. Synes det ble fint med en liten "blåbærknapp" 😊


En veldig hyggelig overraskelse fra Rendalen bygdekvinnelag! 💓

post signature




2 kommentarer: