torsdag 2. februar 2012

Et friskt strømpepinneetui ..



Jeg har sydd dette strømpepinneetuiet på bestilling, til en som tidligere har fått dette rundpinneetuietDet tok litt tid før jeg fant en passende strikk i grønne nyanser, jeg syntes vanlig hvit strikk ble litt kjedelig her.
Etuiet har 16 rom og måler: ca 23 x 32,5 cm med klaffen nede.


Måtte ta bilde av baksiden også ..





















Tusen takk for de søte sauene, Siri! :)

Jeg ønsker mine nye følgere hjertelig velkommen og takker så mye for alle koselige kommentarer!! :)

Ha en god helg! :)
post signature

13 kommentarer:

  1. Kjekt strikkepinneetui! Jeg trodde strikk bare var å få i svart og hvitt, jeg......

    SvarSlett
  2. У Вас замечательный блог! С удовольствием стала ПЧ! Заходите в гости!

    SvarSlett
  3. Åååå så fint stoff! Kjekt med etui! Stoffet falt jeg pladask for!

    SvarSlett
  4. Nydelig stoff! Og utrolig nydelig bilde med sauene på! Virkelig lekkert!

    Ha en flott helg! Klem

    SvarSlett
  5. Du er flink, og så var det et herlig stoff! Nyt fredags kvelden.

    SvarSlett
  6. Så fint stoff, veldig praktisk med strikkepinne-etui.
    Ha ei fin helg.

    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  7. SÅ fiiin :-)
    Herrlig blomster stoff, var og kjøpte blomsterstoff selv i dag, vakkert <3
    Ha en trivelig lørdags kveld!
    Klem

    SvarSlett
  8. Så flott den er. Frisk og fin farge du har valgt:-)

    SvarSlett
  9. Ja denne ble virkelig en frisk pust på disse kalde vinterstider. og veldig smart at man kan rulle den sammen også, du stopper aldri å imponere du! :) Bli gjerne med på give away hos meg =)

    SvarSlett
  10. Kjempefint Synes stoffet var festlig jeg ;O) Ha ei fin helg -------

    SvarSlett
  11. Flott strikkepinneetui i et nydelig stoff!

    SvarSlett
  12. Veldig fint ble det, og allrighte sauer:-) Dem hadde jeg nesten glemt (jeg tenkte først; Å, sånne har jeg hatt en gang..)

    SvarSlett
  13. Helt utrolig fin!!

    Klemmer fra Cathrin

    SvarSlett