søndag 27. mai 2012

Etui til astmamedisin


Min gode kollega og kunde, Heidi, bestilte et etui til hver av døtrene sine. Jeg sydde først dette prøveeksemplaret til meg selv. Det mønstrete stoffet har vært et dynetrekk og det grønne stoffet har vært et laken. Jeg holder på å lage en syveiledning på dette etuiet, så enkel at enhver som har symaskin kan klare det! :


Etuiene ferdig med brodert navn og pynt.




Jeg legger ut  veiledningen når jeg synes at jeg har fått nok kommentarer på dette innlegget .. :)

Ha en fortsatt god pinse! :)
post signature

11 kommentarer:

  1. Lisa they are gorgeous,lucky girls.xx

    SvarSlett
  2. Kjempe fine! Kjekt med navn på når det er til barn :o) Uglene er kjempe fine, de og - du er litt av en ugle-ekspert! Fortsatt god pinse! Klem

    SvarSlett
  3. Så flotte de er og personlig og fint med navnene. Kjekt og ha noe å putte astma medisinen i.
    Ønsker deg en flott pinse :-)

    SvarSlett
  4. Så smart!Og veldig flott med navnene på da!

    SvarSlett
  5. Dukket opp litt ugler her også :) Kjekke små etuier som de helt sikkert blir kjempegodt fornøyde med :)

    SvarSlett
  6. Fine og praktiske etui. Flott med navn på.

    SvarSlett
  7. så søte! tenker jentene ble strålende fornøyde:)
    Håper du har hatt en fantastisk pinse så langt!
    klemmer fra solbrente cathrine

    SvarSlett
  8. Skjønneste Lisa, håper det kommer maaaanger kommentarer sånn at vi får syveiledning snart :)))
    Det var kjempefine astmamedisin etui du har sydd til jentene !
    Klem Anita

    SvarSlett
  9. Så fine de ble!! Du er så flink!! Kjempesmart og praktisk.. :)
    Ha en flott kveld.
    Klem, Kristin

    SvarSlett
  10. De ble kjempe stilig .
    De blir nokk kjempe fornøyd.
    Skal hvise dem det i morgen.

    Heidi

    SvarSlett
  11. Utrolig herlige!!!! Super søte! Det kaller jeg kreativitet!!

    Klem fra Cathrin

    SvarSlett