mandag 5. juni 2017

Sminkepung med prikker


Jeg har sydd denne sminkepungen til min morsomme og søte kollega, Hilde, som dessverre slutter hos hos. Den er sydd av en olabukse.  Bokstaven er også sydd av olastoff. Har brukt et lag med vlisofix under blomsten, og under det et lag med volumvliselin. Har du lyst til å sy en slik sminkepung, har jeg laget en detaljert veiledning her.


Hvordan du syr glidelåsavslutning kan du se her
Forglemmeiei i forskjellige sjatteringer var nydelig til. :)


Ha en god dag! :)
post signature

4 kommentarer:

  1. Så koselig avskjedsgave. Herlig med de prikkete stoffene. Du lager det så fint med applikert blomst med knapp på, og koselig og personlig med bokstaven på. Tenker hun blir glad for gaven, og hun kommer helt sikkert til å huske sin gode kollega.Elisabeth. :-)

    SvarSlett
  2. Prikker er og blir min favoritt. Så flott gave, og hva er vel nydeligere enn forglemmegei :)

    SvarSlett
  3. Søt liten veske. Jeg hadde i alle fall blitt glad om noen hadde laget noe slikt til meg :)

    SvarSlett